Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah

Julian Paul Sidin (2000) Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah. (Unpublished)

[img]
Preview
Text
Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah.pdf

Download (56kB) | Preview
[img] Text
Tinjauan ke atas tahap kualiti perkhidmatan di kalangan peniaga-peniaga kecil di Sabah .pdf
Restricted to Registered users only

Download (681kB)

Abstract

Kemunculan pelbagai jenis produk dan perkhidmatan di pasaran menjadi semakin ketara. Persaingan turut bertambah dengan kemunculan firmafirma baru yang berlandaskan kepada satu objektif yang sarna iaitu mempertuaskan pasaran masing-masing. Setiap firma ini menawarkan produk atau perkhidmatan mau pun yang sama atau yang berbeza mengikut gaya pendekatan yang berlainan samada melalui pengenalan produk baru atau melalui inovasi untuk menjadikannya lebih menarik berbanding dengan pesaing yang lain. Pelanggan dan pemiagaan adalah dua entiti yang sentiasa berkaitan secara lang sung dan tidak boleh dipisahkan. Dalam kertas ini, penyelidik cuba untuk mendedahkan apakah sebenarnya jangkaan pelanggan sebelum, semasa dan selepas menerima sesuatu produk atau perkhidmatan yang ditawarkan oleh sesebuah firma atau pembekal dari perspektif kualiti.

Item Type: Research Report
Keyword: Consumer , business firms , market
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor
Depositing User: NORAINI LABUK -
Date Deposited: 05 Sep 2019 09:11
Last Modified: 27 Aug 2020 16:11
URI: https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/23488

Actions (login required)

View Item View Item